ברוכים הבאים לאתר החדש של מגן טכנולוגיות

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית – כמה יעלה?

נזילות מים הינן מטרד נפוץ הקורה מעת לעת – בייחוד בבתים ישנים, אך לא רק. 

מרגע שמתחילה הנזילה ועד שאנו מגלים אותה, יכול לחלוף זמן – וזאת בעיקר מכיוון שנזילות מים מתרחשות מתוך צנרת ורכיבים אחרים, כמו מחברים, הנמצאים מתחת לקרקע או בתוך קירות. 

אם הגעתם למצב בו ישנם סימנים לנזילת מים בתוך הקיר, או בכל מקום אחר, אתם תצטרכו לאתר את מיקומה המדויק של הנזילה, על מנת לתקנה באופן המתאים והנכון ביותר. הדרך המדוייקת ביותר לאיתור נזילות היא באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. איך מאתרים את הנזילה? התשובה בהמשך.

 

נזילות מים – מדוע הן קורות?

מים זורמים בצינור כאשר הם בלחץ – וזאת על מנת לאפשר אספקה רציפה ואמינה. המים תמיד יחפשו את הדרך הקלה והמהירה ביותר החוצה. כאשר הצנרת במצב תקין – המים יצאו מהיכן שהתכוונתם. אולם במקרה של בלאי כלשהו בצינור עצמו, באחד המחברים שעליו או אפילו באיטום שבין המחברים לצינור – אותו חלק יהפוך לחולייה החלשה במערכת וייכנע ללחצם של המים. כך נוצרת נזילה.

 

באיזה ציוד משתמשים לגילוי מקורות של נזילות מים?

הבעיה, בכל מקרה של נזילה, היא מציאת המקור שלה. איתור נזילות היה, בעבר, משימה קשה ומייגעת. נהוג היה לפתוח את הקיר או הריצפה סביב אזור הופעת הרטיבות, כאשר פעולה זו היתה עלולה לגרום לנזק נוסף לצנרת – וזאת בנוסף למקור הנזילה הקיימת. 

כיום קיימים אמצעים טכנולוגיים משוכללים המסייעים לאתר נזילות מסוגים שונים, מבלי ליצור נזק סביבתי גדול ומבלי לדרוש עבודה פיזית קשה רק כדי לאתר את מקור הנזילה. אמצעים אלו מאפשרים איתור נזילות באופן מהיר ומדויק הכולל את מציאת מקור הנזילה על מנת להתמקד בתיקון נקודתי עם הפחתה ניכרת של גרימת הפרעה או נזק סביבתי זמני. 

האמצעי המוביל בין אלו העומדים כיום לרשות מי שמעוניין לבצע גילוי ואיתור של מקור לנזילות הינו מצלמה טרמית לבדיקת נזילות. אם רוצים היום לבצע איתור נזילה מצלמה תרמית היא האמצעי הראשון אליו פונים בתוך מגוון האפשרויות הקיימות. זוהי עדיין הדרך המהירה והיעילה ביותר לביצוע המשימה. 

 

איך מתבצע איתור נזילה במצלמה תרמית?

המצלמה מאפשרת להציג תמונה על גבי מסך בה רואים את גווני החום והקור של האזור המצולם. מקור נזילת המים ייצור שינוי בטמפרטורה של סביבתו והמצלמה הטרמית יכולה להצביע על מיקום זה בקלות. כך ניתן לבצע פתיחה מאד נקודתית של האזור בו ממוקם מקור הנזילה, במקום הרס סביבתי גדול ורחב היקף. כמובן שבשיטה זו לא צריכים לאחר הטיפול בנזילה להשקיע הרבה עבודה (וכסף) בתיקון נזקים סביבתיים רחבי היקף.

 

האם בדיקה עם מצלמה תרמית לנזילות היא יקרה?

ברוב המקרים תתבקשו לשלם עבור צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר סביר ביותר, וזאת כיוון ששיטה זו יעילה מאד ואינה מצריכה ברוב המקרים זמן רב עד לאיתור מקור הנזילה. באילו מקרים אתם עשויים להתבקש לשלם עבור איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר גבוה יותר? כאשר נסיבות המקרה דורשות השקעה של יותר זמן על מנת לאתר את מקור הנזילה – למשל אם יש חשד לנזילה על סמך עליה משמעותית בצריכת המים, אך אין שום סימן חזותי חיצוני שנראה לעין היכול להצביע על האזור הכללי בו יש לאתר את מקורה.

כמובן שתמיד מומלץ לבדוק ולהשוות – בעלי מקצוע שונים מבקשים סכומים שונים. נסו לבדוק באיזה ציוד משתמש בעל המקצוע שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו ונסו להתרשם מיכולותיו המקצועיות. רק השילוב בין ציוד מצויין לבעל מקצוע מיומן יניב את התוצאה המיטבית. 

 

האם מצלמה תרמית לאיתור נזילות הינה מוצר יקר?

בדרך כלל יידרש עבור מצלמה תרמית לאיתור נזילות מחיר המשקף את איכותה ואת היכולות שלה. זה כמובן גם חשוב לרכוש אותה לאחר שביצעתם סקר שוק, השוויתם דגמים שונים ומצאתם את הדגם שמתאים לכם ביותר – בהתאם לסוג המשימות שאתם נדרשים לבצע. תמיד טוב לפנות לבית עסק שמשווק ציוד שהוא גם מבין בו ומתמחה בו. במקום ממכר כזה יבקשו מכם עבור כל דגם של מצלמה טרמית מחיר התואם את נתוני הדגם עצמו וגם בהשוואה לדגמים אחרים עם נתונים כאלו ואחרים.

 

היכן ניתן להשיג מצלמה לאיתור נזילות?

על מנת לוודא שאתם רוכשים ציוד איכותי שיאפשר לכם לאתר ביעילות כל נזילה, חשוב מאד שתרכשו את הציוד הנדרש מחברה ותיקה ומנוסה אשר מקפידה לשווק ציוד איכותי ואשר תהיה תמיד שם עבורכם כדי לסייע ולהעניק שרות במידה ויידרש. אם אתם רוצים את הטובים ביותר – אלה אנחנו.

 

מי אנחנו?

נעים להכיר, אנו חברת ש.ח. מגן טכנולוגיות בע״מ. החברה הוקמה בשנת 1998 ופעילותנו מקיפה מגוון רחב של תחומים כאשר אנו נסמכים על הניסיון הרב שכבר הספקנו לצבור בכולם. כל הפעילות שלנו קשורה לעולם התשתיות וכוללת את התחומים הבאים:

  • טיפול בשפכים
  • פתרונות מים
  • איתור תשתיות ותקלות חשמל
  • התקנות
  • אספקה ותחזוקה של ציוד

ועוד.

אנו מתמחים בהתאמה מדויקת של המוצר הדרוש לכל לקוח ודואגים ללוות כל אחד מלקוחותינו בכל שלבי התהליך, החל מבדיקות נדרשות, תיאומים שונים, התקנות, מתן גיבוי נדרש לציוד וגם שירות תיקונים ואחזקה.

 

דברו איתנו

אנו מתגאים בכך שאנו מציעים ציוד ומגוון שירותים תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אם אתם מחפשים מצלמה לאיתור נזילות למכירה, תנו הצצה למה שאנו מציעים על ידי הקלקה קלילה כאן. תוכלו, כמובן, גם ליצור עמנו קשר טלפוני במספר 04-8404155 ואנשינו ישמחו לתת לכם מענה בכל שאלה או תהייה. נשמח לסייע לכם לפתור כל בעיה ולצייד אתכם באמצעים הנדרשים לשם כך.

Scroll to Top
דילוג לתוכן